Betöltés...

Ekcéma

Az ekcéma gyógyítható!

• Az ekcéma a szervezet allergiás bőrbetegsége.
  • Az ekcéma valódi oka pedig az immunrendszere hibás működése.
  • Az ekcéma csak tüneti kezelése elfedi a belső folyamatokat, amelyek később komolyabb következményekkel járhatnak.
  • Az ekcéma oka tehát, hogy szervezetünkben „betelt a pohár”, felborult az egyensúly.
  • Az ekcéma véglegesen gyógyítható, mert az ekcémát kiváltó okok kideríthetők az MPK-módszer segítségével.

Az ekcéma vagy atópiás dermatitisz, a bőr felületén valamely allergén hatására kialakuló vörös viszkető ödémás, esetleg hólyagos hámlós bőrelváltozás. Testszerte bárhol megjelenhet és nem csak esztétikailag jelent problémát a páciensnek, hanem a viszketés és az égő fájdalom is keseríti életét. Ne elégedjünk meg a csak tüneti kezelésekkel, sok esetben szteroidos kenőcsök használatával, bár sokszor átmenetileg ezekre szükség lehet. Az ekcéma csak tüneti kezelése elfedi a belső folyamatokat, amelyek később komolyabb következményekkel járhatnak. A valódi okokat kell megkeresni, hogy miért reagálunk valamilyen anyagra allergiás reakcióval. Meg kell erősítenünk a páciens immunrendszerét, ki kell deríteni, hogy milyen energetikai blokkok állnak a háttérben. Az ekcéma gyógyítását az MPK-módszer (a szervezet energetikai feltérképezése + egyénileg kitesztelt homeopátiás-izopátiás-nozódás terápia) és a hagyományos medicina ötvözésével tesszük. Ne feledkezzünk meg fogainkról sem, hiszen bármilyen allergiás tünet-együttes mögött állhat egy energetikai blokk a szájüregben vagy akár egy gócos fog is. Nálunk a páciens nem egyik vagy másik orvos betege, hanem összefogunk a végleges gyógyulásáért!

Érdeklődjön és jelentkezzen be a 06-1-266-60-50 vagy a 06-30-670-23-21 telefonszámon.